Leasing si inchirieri Imprimante

Avantajele folosirii serviciului de inchiriere copiatoare

Optimizare cost print/copie/fax/scan:

Inlocuirea echipamentelor fara costuri suplimentare
85%
Recuperarea rapida a beneficiilor
90%
Economie de spatiu si echipamente necesare
95%
Impartirea si reducerea riscului
90%
Disponibilitate permanenta a serviciilor
95%
Eliminate stocuri
95%

Despre multifunctionale

Inchirierea echipamentelor creste in popularitate. Pentru multe companii, acesta este deja un element central al strategiei lor financiare iar pentru clientii acestora constituie un avantaj in comparatie cu achizitionarea unui produs. Datorita perioadei nefaste din punct de vedere economic, majoritatea companiilor, indiferent de dimensiuni, se limiteaza la un buget strans iar atunci cand isi propun sa achizitioneze un echipament iau considerare beneficiile si riscurile care se impun, de aceea inchiriere de imprimante sau multifunctionale constituie o alegere potrivita pentru majoritatea companiilor.

De asemenea cu un contract de service total, sunteti protejati de orice defectiune ulterioara. Fara un Contract de Service Total, garantia echipamentului este de 1 an sau egal nr de copii egal cu durata de viata a unitatii de imagine , dupa care orice defectiune, inclusiv cele costisitoare (cuptor, unitate de imagine, placi electronice) cad in sarcina proprietarului echipamentului, ca sa nu mai vorbim de consumabile (toner, cilindru, developer) care vor trebui inlocuite pe cheltuiala dvs.

Garantam clientilor nostri un parteneriat de incredere prin furnizarea de solutii de finantare pentru echipamente IT (copiatoare, multifunctionale, imprimante) adaptate cerintelor si oportunitatilor specifice sectorului in care activeaza.

Citeste mai mult

Solutii de inchiriere si finantare multifunctionale alb negru si color

Solutia de inchiriere de copiatoare, multifunctionale oferita de noi reprezinta un mixt de servicii si echipamente, optim pentru desfasurarea activitatii dumneavostra. Noi oferim consiliere in alegerea echipamentului optim pentru nevoile dumneavosta de management al documentelor:copiere, printare, scanare, fax, evidenta tiparirii per utilizator si multe altele. Gasim impreuna solutia adecvata. Apoi transportam instalam si configuram echipamentul. Instruim personalul in ceea ce priveste functionarea echipamentelor asiguram consumabilele si service-ul prompt si profesionist sunt incluse in pretul per pagina convenit.

0
Număr mișto
0
Echipamente vandute
0
Clienti
0
Reparatii efectuate

Contactati-ne pentru inchiriere imprimante Ricoh

Pentru informatii suplimentare legate de serviciul nostru de inchiriere imprimante, multifunctionale sau despre serviciul de leasing ne puteti contacta la numarul 0729220991, prin email al office@ricoh-service.ro sau direct la adresa din Strada Banat 28C. Totodata echipa noastra este la dispozitia dvs. cu detalii legate de contractele de inchiriere imprimante sau de leasing, cu avatanje si dezavantajele sistemului.